Audi AG: Wspaniały pierwszy kwartał roku: ponad 264,100 sprzedanych aut

Audi AG zanotowało najlepszy kwartał w historii Audi, sprzedaż sięgnęła 264, 100 egzemplarzy na całym świecie. Firma o czterema pierścieniami w logo, odnotowała dwucyfrowy wskaźnik wzrostu sprzedaży we wszystkich regionach – Europa, Północna i Południowa Ameryka, Azja, Afryka wliczając tereny Bliskiego Wschodu. Audi sprzedało około 110.400 samochodów na całym świecie, tylko w marcu – jest to najlepszy miesięczny wynik w historii dla firmy.

„Takim wynik sprzedaży, przerósł wyniki sprzedaży z rekordowego, do teraz roku 2008” – komentuje Peter Schwarzenbauer, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży w Audi AG. Spodziewamy się dalszego wzrostu w porównaniu do ubiegłego roku w drugim kwartale 2010. Wierzymy w nasz nowej generacji, flagowy wręcz projekt – Audi A8, który właśnie wchodzi do salonów.

Powodami do dalszego dobrego wzrostu sprzedaży w pierwszym kwartale, zgodnie z Schwarzenbauer, są nowe Audi A5 Sportback i model A5 Cabriolet. Podkreślił również utrzymywanie się silnej sprzedaży Audi Q5 i A4 i A6 modeli.

Sprzedaż w Europie w pierwszym kwartale wzrosła o 12 procent do około 162.500 sztuk. Tendencja wzrostu w Europie Zachodniej utrzymuje się: od stycznia do marca, marka Audi osiągnęła wzrost sprzedaży o ok. 12 procent, sprzedano 154, 550 samochodów. Słupki sprzedaży wzrosły również w Europie Wschodniej, wzrastając ponownie o 10,7 procent od stycznia do marca.

W Stanach Zjednoczonych, Audi sprzedało 21,315 sztuk w ciągu trzech pierwszych miesięcy tego roku, o 34,8 procenta więcej niż w pierwszym kwartale roku 2009. Dzięki wzrostowi o 62 procent w Kanadzie (3230 aut), sprzedaż marki Audi wzrosła o 35,4 procent w Ameryce Północnej jako całości sprzedaży na tym kontynencie.

W Ameryce Południowej, Audi sprzedało 70.5 procenta więcej aut niż w pierwszym kwartale roku 2009, co daje około 3,000 sztuk sprzedanych, przede wszystkim dzięki zwiększonej sprzedaży w Argentynie i Brazylii.

Silny wzrost sprzedaży w Chinach (łącznie z Hong Kong’iem) dalej: sprzedaż w pierwszym kwartale wyniosła 77,3 procent więcej niż w pierwszych trzech miesiącach 2009 roku. Audi osiągnęło 70 procentowy wzrost w całej Azji i Oceanii, z liczba 64, 450 klientów, przy realizacji nowych samochodów.

Słupki sprzedażny wzrosły również we wspominanym regionie Afryka i Bliski Wschód o około 8.400 aut. Wielkość sprzedaży była o 40,2 procent wyższa niż w roku poprzednim. Największym osobnym synkiem sprzedaży była Republika Południowej Afryki, gdzie marka z czterema pierścieniami sprzedała 3286 samochodów w okresie od stycznia do marca (do 36,0 procent)

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.